Nuuet

Tidig dag igen.

Publicerad 2011-02-15 17:13:35 i APU,

Ja i dag blev det också en tidig dag. Vi skulle åka och lämna deras hund så vi var tvungna att gå upp ½ timme tidigare än vad vi gjorde i går.. det var ju tidigt att gå upp kl 05.15 i går men i dag blev det att gå upp kl 04.45...

Det känns så udda att gå upp så tidigt men jag slutar ju vid två så det känns OK. Men jag får hopas att jag börjar lite senare i morgon så jag får sova lite längre.... men om det inte är något bra på tv i kväll ska jag försöka att gå och lägga mig tidigare så jag får den sömn jag behöver.. eller kanske ligga och läsa så jag somna tidigare..

Nej nu ska jag sätta mig och skriva lite läxa...har en del som jag kan göra så det är lika bra att börja nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela