Nuuet

Allt kom tbx....

Publicerad 2011-01-27 19:01:34 i Mitt Liv,

Ja i dag har jag varit och pratat med soc med mamma.... det var meningen att min pappa också skulle vara med men han kunde inte komma och ställde in mötet.. både mamma och jag hade räktat med att han skulle komma så jag har gått och varit nervös hela dagen... kanske låter lite konstigt man jag blav lättad när jag fick höra att han inte skulle komma...

Men på ett sätt var det synd för då fick dom inte höra från bådas sidor.. det var en ny den här gången som vi pratade med och hon är den första som värkar bry sig så jag får hoppas att hon fortsätter att lyssna och göra så att det kanske kan bli bra.. man känner nu efter att man har varit på ett möte att man är lite nere.. man vet inte vad man ska göra eller säga för man känner sig så sårbar..

Även fast mötet gick bra så känns det ändå.. alla tankar som man har lagt undan för dom är jobbiga kommer tbx och nu är det inte en utan alla kommer på samma gång.. och man känner att det blir för mycket.. så jag hoppas att dom försvinner tills i morgon så jag kan gå till skolan men det får vi se i morgon..

P.s.... Glöm inte att i morgon är det FREDAG........

 p.s Det är jag som har tagit bilden kan ni gissa vart det är?

Kommentarer

Postat av: Elinor

Publicerad 2011-01-27 19:28:28

Hm.. kan det kanske vara Kalmar som bilden är ifrån ? :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-28 09:08:11

Kalmar! :-D

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-28 14:47:17

jag menade ju stockholm ;-)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela