Nuuet

Äntligen Fredag!

Publicerad 2011-01-14 16:00:25 i Skolan,

Jippi äntligen är det Fredag.. lite svårt att tro det har gått en vecka sedan lovet slutade.. Och att man har gått en vecka i skolan redan.. det känns inte som det för dagarna har gått så fort.. 

Så anledningen till de är väl att lektionerna har varit väldigt lugna.. det är inte så mycket man kan börja med första veckan i skolan men jag ska nog inte säga för mycket för nästa vecka kan jag tänka mig att det är slut på dom lugna lektionerna och tbx till de vanliga..

Som dagen har sett ut i dag så har den varit väldigt lugn... Min engelska lärare värkar tycka om Nalle Puh. för vi fick höra på den sagen i dag och följa med i böckern. och han sa att vi skulle fortsätta med berättelsen senare... känns lite udda att gå i 1:an på gymnasiet och läsa Nalle Puh.. men jag går ju en Barn-fritids linje...

Ps. Jag kommer inte att kunna skiva nu på några dagar för jag ska åka på ett läger under helgen så jag kommer hem på söndag så jag får se om jag orkar skriva något dåå...

Ha en bra helg  

Kommentarer

Postat av: Albertline

Publicerad 2011-11-02 06:54:03

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela