Nuuet

Bambi På Hal IS!!!

Publicerad 2011-01-18 16:37:39 i Skolan,

Ja de är så man känner sig nu när man går ute på gatorna.. Igår när jag skulle gå till bussen var det knappt att jag kom ner från backen utan att ramla.

Och det var ju blött överallt så om man hade ramlat hade man ju blivit så blöt å de är ju inte de roligaste att gå runt och vara blöt hela dagen..

Idag var det nästan lika halt som i går och man kände sig verkligen som Bambi när man gick till och från matsalen...

Neej nu måste jag fortsätta att skiva med mitt arbete som jag skulle göra.. så man blir klar med det någon gång...

Ha de bra och ta det försiktigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela