Nuuet

Bondgården...

Publicerad 2011-01-20 19:05:18 i Skolan,

ja de kanske inte så man hade tänkt att spendera den dag i skolan men det var en väldigt rolig dag..

jag och några av min kompisar skulle göra ett arbete i skolan och då valde vi att skriva om en bondgård så efter lunchen åkte vi 4 tjejer en bit utan för där vi bor hem till en av mina kompisar för hon bor ca 600m ifrån bondgården som vi skulle få komma och titta på...

vi skulle ju ställa några frågor och det gick väll ganska bra.. dom var väldigt blyga med de gjorde inget för vi fick ju svar på de vi ville.. sen frågade vi om vi fick gå och kolla på kossorna och de fick vi... åååå vad söööttta dom var...

dom hade nästan olika frisyrer allihopa så dom såg jätte roliga ut..

nej nu orkar jag inte skiva men skriver i morgon,.... ja i morgon är de ju fredag sen är det helg jippi höll på att glömma de... hej då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela