Nuuet

Började sådär slutade bra...

Publicerad 2011-01-29 17:12:31 i Kärlek,

Ja så som dagen började i går när jag pratade med pappa så såg det inte ut som att det skulle bli någon bra dag.. men jag hade fel..

Jag träffade en kompis senare på kvällen och det kändes skönt för vi kunde prata och det gjorde att man inte tänkte på det så mycket... men jag sa de.. allt som händer med min pappa är något som jag går och tänker på jämt hela tiden.. det är svårt att sluta tänka på det även fast man försöker så finns det alltid där... men efter ett tag började vi prata om annat och de var glömt för en stund..och det behövde jag.. få en stund där man bara kunde var sig själv och inte tänka på det jobbiga som händer  hemma.

När man har jobbigt hemma så tycker jag att man ska prata med någon.. någon man känner förtroende för.. man behöver inte prata om det som händer eller har hänt man kan prata om annat, för de lilla gör att det känns bättre för stunden..

Så jag kan säga att jag skulle haft svårt att klara dom här åren om det inte vore för mina vänner... Så vill bara att mina vänner ska veta att dom betyder mycket för mig och jag hoppas att jag gör det för dom också... XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela