Nuuet

Bugg =)

Publicerad 2011-01-19 15:36:25 i Skolan,

Ja nu har jag kommit hem från skolan..
Jag kan säga att det var varit en väldigt lugnt och sjön dag i dag..

På morgon var det meningen att jag skulle ha Svenska men dom skulle ha restprov och jag hade inget jag behövde göra om så jag började kl 10.15 i dag.. så jag bjöd mig själv på en lång sov morgon..

Den första lektionen jag hade på morgen var Gympa och på en skulle vi dansa.. många tyckte väl att det lät lite jobbigt eller töntigt men jag tycke att det skulle bli roligt. och jag hade rätt..

vi buggade i nästan 1h.. och jag tyckte att de va jätte roligt att dansa.. jag har gjort de några gånger med mamma så jag viste lite hur man gjorde... så nu har jag börjar fundera lite på om man kanske ska gå och börja lära sig och bugga för det är väldigt bra motion och roligt på samma gång.. men vi får se...

PS. i morgon ska jag åka till en bondgård så då har jag nog en hel del att prata om.... så hörs i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela