Nuuet

Fösta dan i skolan efter Lovet!

Publicerad 2011-01-11 16:46:33 i Skolan,



Ja nu är lovet slut... Jag vet inte men nästan varje kväll innan man börjar skolan efter ett lov så har jag svårt att sova.. jag vet inte hur många gånger jag har vaknat under natten.. å man vill ju sova för det är ju inte de roligaste att gå runt och vara trött i skolan.. men sen i morse gick det förvånansvärt bra att gå upp på morgonen men i morgon kommer det nog att vara värre..

Eftersom de var första dan i skolan i dag så gjorde man inte så mycket. Man gick väl mest igenom vad man gjorde innan man slutade och vad vi skulle börja med..
så jag började dagen med 1 ½ h att inte göra något. jag har edan fixat med vart jag ska ha min APU (praktikplats) så jag kunde ta de lugnt på morgonen. =)

Jag skulle ha haft matte i dag men min matte lärare var inte här.. och vi ska få en ny så jag vet inte hur det kommer att gå.. jag har hört att han är kort och har svårt att förklara saker.. men man får väl hoppas på de bästa..

nee nu får det räcka för i dag...

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela