Nuuet

Fredagsmys <3

Publicerad 2011-01-28 14:54:49 i Åsikter och Tipps,

Så äntligen är det Fredag.. och vad kan inte passa bättre då än att jag ger lite tipps på bra filmer som man kan se om man vill ha en riktigt mysig hemma kväll.. antigen med vänner eller familj...

♦ The Holiday- En romantisk komedi- Två tjejer som byter hur över några veckor och under dom förändras deras liv En av mina favorit filmer att se..

♦ Stardust- En romansisk och spännande komedi- Jag trodde först att den inte skulle vara så bra men efter att jag hade sätt den så gillar jag den.

♦ Tre systrar och en mamma- Romantisk komedi- En mamma som har svårt att släppa taget om sina döttrar och hon vill inte att den ena ska göra samma misstag som hon gjorde när hon var ung.. så mamma bestämmer sig för att hitta en kille åt hennes dotter.. en film som man kan se många gånger för den har allt man vill ha i en romantisk komedi.

Jag tog inte med någon skräck den här gången men jag brukar inte titta på så många ( för jag är väldigt feg av mig) men kanske nästa gång...

Ha en mysig helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela