Nuuet

Hummm?

Publicerad 2011-01-13 17:01:28 i Allmänt,

Så nu när jag väl har börjat bestämt mig vad jag ska skriva om så har jag kommit på ett annat "problem" eller vad man ska kalla de för....

Eftersom jag försöker att lägga upp bilder till varje inlägg så har jag lite svårt att välja vad jag ska ha för tema på dom...

Om jag ska fortsätta med mina svart vita eller om jag bara ska köra med färger eller om jag ska blanda...
Jag kan ju ha vissa bilder till en kategori och en annan till en annan eller?


????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela