Nuuet

MÅNDAG!!!!

Publicerad 2011-01-24 17:24:52 i Mitt Liv,

Blää ja då är det måndag igen... jag kan inte fatta att helgerna går så fort.. ibland har man bara lust att stanna tiden så att man kanske har en chans att ta vara på den lediga tiden man får...

Jag vet att det inte var så länge sedan det var lov men jag längtar redan till nästa.. jag har lov V.9 så de är ett tag kvar men det kan bli V.7 istället för då ska nämligen jag på APU = prao....

Vi ska vara borta ifrån skolan i två hela veckor och sen när man kommer tbx är det lov så jag kommer inte att vara i skolan på tre veckor... under min APU ska jag vara på ett dagis med 1-3 åringar.. jag ska inte var kvar här hemma utan  jag  ska bo  hos min morbror under dom två veckorna så jag får se hur länga jag orkar att stå ut med min kusin...

Så jag tar gärna emot tipps om hur man kan fördröja tiden så jag slipper min kusin.. bok ska redan med men jag orkar nog inte läsa hela tiden så jag behöver flera förslag.. 

Nej nu ska jag gå och förbereda maten.. ha de bra alla även fast de är måndag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela