Nuuet

Music....In My Heart

Publicerad 2011-01-29 18:08:03 i Mitt Liv,

Jag undrar hur mycket musik jag lyssnar på.. jag tror inte att det går en enda dag utan att jag gör det... antingen är det på daton eller på radion...

Om jag sitter i en bil så ska jag ha musik.. på morgonen när jag vaknar ska jag ha musik.. när jag är vid daton ska jag ha musik.. de är ju musik överallt..

Men jag kan säga såhär.. om jag skulle sluta lyssna på musik så skulle min värld falla sönder... musiken har blivit en så stor del av mitt liv och jag tror inte att jag skulle kunna klara mig länge utan den..

När folk frågar vad jag har för musiksmak jag har så har jag svårt att svara.. jag kan väl säga att jag har en blandning.. jag kan lyssna på det mesta men det finns alltid undantag...

Skulle du klara dig utan musik? Eller vad lyssnar du på musik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela