Nuuet

Nu är jag TBX!

Publicerad 2011-01-17 18:29:57 i Mitt Liv,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Så nu är jag tbx efter några dagars uppehåll.... jag känner nu att det var riktigt skönt att komma bort under en helg och bara vara utan att tänka på vad som väntar en hemma...

Om jag ska sammanfatta min helg lite snabbt så kan jag säga att den har varit väldigt lärorik.. eftersom det här var en sak med kyrkan så fick man chansen att tänka på ett annat sätt en man brukar... jag kanske ska förklara vad de var för resa...

Jag konfirmerade mig när jag gick i 8:An med de var ju ett tag sedan. men jag valde att bli assistent efter de så jag är som en ledareför dom som ska konfirmera sig... de är inte bara jag som är assistent utan de är några som är ett år äldre en några få i min ålder och några yngre.. och jag kan säga att jag ångrar inte att jag blev assistent.. man lär sig så mycket och man får så många nya vänner och sen får man åka iväg på en massa roliga saker... så nu väntar jag bara till dom andra träffarna så man får hitta på en andra massa roliga saker...

PS.. Om du funderar på att konfirmera dig så kan jag säga att alla som jag har pratat med har inte ångrat att dom gjorde de så ta chansen att få ett minne för livet...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela