Nuuet

Söndag

Publicerad 2011-01-30 10:43:44 i Mitt Liv,

Ja nu är det redan söndag och det har gått en vecka.... Det kändes som det inte var så länge sedan det var jullov.. men nu är det bara några veckor kvar tills det är sportlov..

Men jag har ju bara två veckor kvar i skolan sen går jag ju på APU under två veckor sen är det lov... så jag har inte så många dagar kvar i skolan.. sen efter de gå veckorna ännu fortare och sen är det lov igen sen är det inte långt till sommarlovet..

Nej nu ska jag gå och fixa mig för morfar kommer och hämtar mig så jag få äta lunch där nere...

 ( längtar till sommaren så man kan ta flera bilder )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela