Nuuet

Va och simmade i går..

Publicerad 2011-01-22 14:26:30 i Mitt Liv,

Ja nu har jag bestämt mig för att gå och simma lite mera i veckorna... jag känner att jag behöver röra på mig lite mera sen är ju de ett plus att det är så avkopplande att simma...

När många se mig är det inte många som tror mig att jag har varit med och tävligs simma eftersom jag inte jag är lika smal som dom andra som simmar och tävlar... jag kände de när jag tävlade att dom kollade lite mera på mig än vad dom gjorde på dom andra och det är klart att det känns..

men det är inte mitt fel att jag inte är lika smal som dom... nu kanske man tror att jag inte tränar något eller äter rätt mat... men förut simmade jag ca 3000m 3 gånger i veckan och åt all rätt mat men inget hände ändå... så alla kan inte vara samla men jag gör det som är bästa för min kropp sen från man se vad som händer....

Så var nöjd med den du är för vi är ju alla vackra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela