Nuuet

Vad ska jag Skriva om??

Publicerad 2011-01-10 17:45:47 i Allmänt,

Hummm ja eftersom det inte är så många som läster min blogg så kanske jag ska börja skriva om några fler saker än bara hur jobbig min pappa är.. jag kommer att fortsätta att skriva om de men inte lika mycket bara ibland när jag känner att jag behöver eller att jag inte kommer på något annat.. eller att det är något viktigt jag vill ta upp…

Så här kommer dom nya punkterna jag tänkte skriva om i fortsättningen...

* Kärlek...(Lite svårt att undvika att skiva om de men eftersom jag är singel så finns det en del att skriva om när det gäller killarna i mitt liv..)

* Skolan...(hur jag menar med de är väl att jag skriver om det händer något spännande eller helt enkelt vad man kan tänka på eller om det händer något i min klass)

* Kompisar... ( Ja om man har bråkat med någon eller man känner att man behöver skriva något om den är det här man kan skriva det för man vet inte riktigt hut man ska säga det till personen)

Ja de var dom här punkterna jag hade tänkt börja med så man får väl se hur de går och om jag får några fler läsare...

Ps. Jag ska försöka skriva mera nu.. inte så långa mellanrum som jag har gjort tidigare.. så vi hörs snart

<3 Nuuet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela