Nuuet

Kärlek <3

Publicerad 2011-01-12 15:38:12 i Kärlek,

Ja nu tycke jag att de var dags att skriva lite om KÄRLEK.. ett ämne som man kan skiva hur mycket som helst för det är så mycket som händer och ingen upplever det samma som du..bara likande..
Ja jag har ingen kille så jag har lite svårt att skiva om hur det är att vara ihop med en men bara för de så betyder det inte att det finns en del att säga...

För snart 1 år sedan började jag träffa en kille.. vi bor i samma kvarter men vi har nästan aldrig pratat med varandra eller umgåtts.. men sen började vi träffas å allt blev mycket bra.. och tjej som jag är började få starkare och starkare känslor för han.. men jag hade ingen aning om vad han tyckte om mig....så en dag fick jag ett väldigt konstigt sms av han... " ja jag känner mig smickrad men jag har inga såna känslor för dig än" EEEEEHHHHH hur fick han veta de???? jag hade inte sagt något...

De visade sig att min kompis hade tagit hans nr från min mobil och skrivit till han hur mycket jag gillade honom... Så efter de började vi träffas mindre.. han hade svårt att vara sig själ vad jag kunde märka..och de tyckte jag var synd.. för jag gillade han men jag ville inte  förlora han som vän bara för de... men som det ser ut nu så går det bara framåt och vi är snart tbx där vi började....

Jag skriver om lite flera detaljer senare så jag inte berättar allt nu..

XOXO        

Kommentarer

Postat av: Elinor

Publicerad 2011-01-20 19:31:32

Nu känner jag mig dum när jag läste detta, förlåt<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela