Nuuet

Villa bara ha ett slut på allt... Men ser inge bra slut

Publicerad 2011-07-04 17:56:38 i Mamma/Pappa,

Fattar inte hur pappa kan ha gått så här långt... vi är uppe i över 5 år och de känns men man tror att han ska fatta snart att vi inte vill se han så som han håller på... men de tycks inte gå in i hans hjärna.... De är jobbigt när man hela tiden ska ha kontakt med advokater eller att man hela tden kollar om man har fått något nytt svar från pappas som gör bara saken värre... men de va ju meningen att jag skulle vittna ockås.. men nu börjar mammas advokat tveka lite för hon tyckte att jag gjorde de men de gjorde jag inte.. för hon menade att pappas advokat kunde vända de som att mamma utövade PAS ( psykisk hjärntvättning på barn) på mig och min syster medans hon inte görde... ÅÅÅ vill bara ha ett slut för jag ser att mamma inte klarar av så mycket mera snart.. och jag vet inte hur mycket jag och min syster klarar av...
Snälla Jag vill ha ett slut på de här nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela