Nuuet

Jippi Pappa tack för att du förstör mitt liv.....

Publicerad 2011-06-12 19:34:39 i Mamma/Pappa,

Ja nu har vi fått ett datum då vi ska vara i tingsrätten.. det är ca 3 månader kvar men de känns ju inte roligt ändå.... eftersom pappa fixade vittnen var mamma också tvungen att göra de och nu ser det ut som att jag också ska vara med...

 

För mammas advokat vill att dom ska få höra mig också... eftersom pappa och hans nya ljuger hela tiden så ska dom få höra sanningen från mig.. och nu hoppas jag att det blir sista gången vi måste vara där för jag orkar inte mera....

 

Hur f*n kunde han göra så här mot oss...

 

Han vill ju såra mamma men han glömmer att jag och min syster också blir sårade... han hörde inte ens av sig på skolavslutningen de visar ju hur mycket han bryr sig om oss....

 

 

Nee nu orkar jag inte skriva mer för jag blir bara så ledsen hur han håller på och inte låter oss leva våra liv...

 

 

KAN DU INTE BARA SLUTA NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela