Nuuet

Mycket på en dag...

Publicerad 2011-06-23 17:38:05 i Kärlek,

Jag sa ju att jag skulle skriva lite mera i måndag men de blev en väldigt jobbig dag... Jag har ju pratat med Soc tidigare så advokat är inte så mycket konstigare... men ändå man börjar ju tänka tillbaka på några saker och de kan bli jobbigt....

 

Så jag trodde att de skulle bli OK men sen på kvällen fick jag höra att en släckting till mig hade gått bort... de va farfars bror... ni kanske tycker att de inte är något men när jag var lite å jag var hos farmor och farfar så jag var alltid hos hans bror som bodde i stugan bredvid... så de kändes och blev en ganska jobbig kväll... advokat och höra att han hade gått bort blev lite mycket på en gång...

 

Men som tur är så han man en snäll pojkvän som kommer upp och tröstar en om man inte mår bra.. vet inte hur jag skulle klara mig utan honom...

RIP.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela