Nuuet

Örebro

Publicerad 2011-06-30 11:26:30 i Kläder/Nytt,

Solen lyser och de är 24 grader i poolen finns ingen anledning att sitta inne vid darton då... så de är därför det inte har blivit några inlägg på ett tag.. men nu kommer ett...
I Måndags var jag till Örebro med mina tremänningar och shoppade... har inte varit där inne i stan förut men jag gillar Örebro bättre nu är Västerås.. De va en fin stad och nu fixar dom mycket konst på gatorna så de fanns mycket att titta på... så de är en stad jag kan tänka mig att åka till flera gånger..
Hittade några kläningar som jag belv väldigt nöjd med så de blev en väldigt lyckad dag...
(Fast i en annan färg)
Så om man inte har något att göra... kan man spendera en heldag i Örebro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela