Nuuet

Träffa Advokat imorgon....

Publicerad 2011-06-19 20:12:44 i Mitt Liv,

Skriver inte så mycket i dag... är ganska trött efter RFM men lite kort om de så regnade de mycket när vi kom så man va inte så glad då... men annars var de OK... Så i dag har jag inte gjort så mycket utan bara tagit de lugnt... imorgon ska jag träffa mamms advokat eftersom jag också kanske ska vara med och vittna i domstolen äntligen får dom höra mig och min syster så hoppas att de går bra att prata med henne imorgon...
skriver mera då...
Ett utav banden som var och spelade på RFM.. har hört dom tidigare och dom spelar bra musik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela