Nuuet

150 st Cupcake..

Publicerad 2011-03-13 16:33:47 i Mitt Liv,

Ja i går var jag vid kyrkan och då skulle vi förbereda inför mässan som vi hade idag.. och eftersom inte jag var där i fredags så blev jag med i bak gruppen...

Vi skulle baka cupcakes.. de va roligt och se när killarna skulle göra de och deras smet blev mera som en deg.. men till slut fick jag hjälpa dom så det skulle kunna gå att äta dom.. och resultatet blev bra... så vi bakade 150 st ljusrosa och grön garderade muffins.. men rosa strössel.... och som det såg ut i dag så var dom ätbara... det blev några st kvar för de var inte så många som kom till gudstjänsten så jag fick med mig några hem så sen efter maten ska jag bjuda mamma och syster...

Skola i morgon... varför ska helgen gå så fort...

P.s.. vad tyckte ni om vinnaren av melodifestivalen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela