Nuuet

Äntligen börjar Helgen...

Publicerad 2011-03-11 14:32:11 i Mitt Liv,

Ja nu är det äntligen helg och man har gått en veckan i skolan....Det känns inte att de var lov förra veckan för man är redan tbx till dom gamla rutinerna... så nu längtar jag till påsklovet.. för sen är det inte så många veckor kvar i skolan.... De här första året på gymnasiet har gått väldigt fort så hoppas att dom andra åren gör de också....

Jag var hemma i dag också för de är fortfarande svårt att gå upp för trappor men de är mycket bättre än vad de var igår.... men de känns fortfarande...

I morgon är det Melodifestivalsfina.... Hoppas att det är en bra låt som vinner i år... Jag tycket att Nicke Borg är bra... så hoppas att det går bra för han


Vilken tycker du ska vinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela