Nuuet

Äntligen Lugnt....

Publicerad 2011-03-15 16:45:43 i Mitt Liv,

Ja som ni har märkt så har jag inte skrivit så mycket om hur det går mellan mig och min pappa.. men de kanske är för att det har varit väldigt lugnt...

Det var förra veckan som de hände lite... mamma var till domstolen på tisdan så den dagen var jag inte riktigt mig själv... och det gjorde de inte bättre att på första lektionen pratade vi on separationer, domstol m.m... och då blev de inte bra för mig... för jag var ju så spänd på vad det var som skulle hända under dagen och vad som skulle bestämmas.. men när jag kom hem fick jag bra nyheter... domstolen hade lagt ner den tidigare domen ( att vi var tvungna att träffa han 5 h i veckan ) sen att mamma INTE behövde betala några pengar åt pappa... så de blev en riktig lättnad att vi inte behöver träffa han längre..

Men dom uppmanar bara oss till att göra de... så domstolen gav sig friheten åt att bestämma första träffen till oss.. men jag och min syster ville inte för vill ta de lugnt ett tag.. så hoppas pappa förstår de.. men de är inte slut än med domstolen för utredningen ska fortfarande skickas in och det blir nog en gång till sen får jag hoppas på att de är slut....  
( Bild: Från Grönalund tagen av mig 2010 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela