Nuuet

Bandcamp

Publicerad 2011-03-30 16:42:56 i Musik,

Imorgon kommer jag att inte skriva något för jag kommer att vara på ett musikläger... De kanske låter lite töntigt men de ska bli roligt...

Eftersom jag spelar ett orkesterinstrument så ska jag vara med sen är jag bland dom äldre som ska vara med så jag gör det bara för att det kan vara en bra erfarenhet att ha... så jag kommer att spela ca 6 timmar imorgon och nästan lika mycket på fredag eftersom vi kommer att övernatta..

Imorgon kommer vi att vara ca 35 st men på fredag blir vi ca 75 st för då kommer alla nybörjare vilket kommer bli intressant att höra och jag kan chansa på att jag kommer ha ont i öronen efter den dagen... så i helgen blir det att vila och ta det lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela