Nuuet

Bloggvila under några dagar...

Publicerad 2011-03-06 18:52:54 i Mitt Liv,

Ja som ni ser så har jag inte skrivit på några dagar... ibland orkar man bara inte, och jag kände att de va skönt att bara ta det lugnt.. I fredags hade jag en kompis här.. vi kollade på film och lagade mat.. och min mormor och morfar var här...

Sen i går va de bara att ta det lugnt.. mamma och jag bakade sen kollade vi på melodifestivalen... och i dag har varit min göra ingenting dag... bara ta de lugnt eftersom i morgon börjar skolan och men är tbx till dom gamla rutinerna... Nej nu måste jag fixa med några saker inför i morgon så jag har de klart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela