Nuuet

En snurr, och sen blev de svart, sen gjorde de ont...

Publicerad 2011-03-09 19:44:44 i Mitt Liv,

Ja de jag kommer att säga nu låter kanske lite konstigt och jag har fortfarande svårt att förstå vad de va som hände.. I dag gick jag in i väggen. och då menar jag bokstavligt talat..

Vi hade gympa och man skulle ha en ögonbindel på sig... sen skulle du snurra tre varv sen springa/ gå åt de håll kompisen ropade.. så skulle de går till med de hände inte för mig...

Jag snurra.. å snurra... å snurra.. sen minns jag inge mer bara att de gjorde ont i armar huvud och ben och armar och att jag föll bakåt...

Det visade sig att jag hade sprungit in i en vägg.. inte gått utan sprungit fick jag veta... men jag har ingen minna av att jag gick någon stans efter att jag snurrade, jag trodde jag stod stilla men tydligen inte..

Efter de sprang tydligen min lärare fram till mig men jag hörde bara en massa röster.. och en till i min klass.. men jag minns inte så mycket... sen började jag bara gråta för det blev en sån stor chock....

F*n vad läskigt de va.. för jag kunde ju inte kontrollera min kropp.... eller jag hade ingen aning om va de gjorde eftersom allt blev svart...

Mamma tror att de kan vara för alla spänningar jag har haft i min kropp eftersom hon va till domstolen i går.. men de va ju inte de bästa sätt min kropp reagerade på... och göra de inför klassen gör det inte bättre... dom måste tro att jag är helt borta men eftersom jag inte minns vad jag gjorde så är det inte så mycket jag kan göra...

Så snurra och ögonbindel för mig är ingen bra kombination...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela