Nuuet

Har inte hunnit..

Publicerad 2011-03-20 20:31:40 i Mitt Liv,

Ja nu har jag inte hunnit skriva på några dagar.. har haft en hel de att göra.. i fredags ringde min Siss och sa att dom kanske skulle komma då om dom fick låna en bli... men sen fick dom inte tag på någon så de skulle inte bli något men sen ringde hon typ ca 1 h senare och säger att dom kunde komma på lördagen..

Så i går var de bara att städa lite och fixa inför att dom skulle komma... sen när dom väl kom så kom min kompis också Siss kille skulle ha någon att vara med... så vi var fyra st nu.. mamma och syster gick till mormor och morfar så vi fick äta tacos själva sen satt vi fyra st i soffan och kollade på film.. alla lågt halvt på varandra men de va bara mysigt...

Min kompis blev också kvar över natten så han och jag delade säg medans Siss och hennes kille tog beddsoffan... han jag sov med tog allt täcke och då mera jag ALLT.. men men jag hade några filtar och han kommer att få igen sen för de... så jag har inte sovit så mycket under natten så känner mig lite borta.. sen va vi och bowlade så nu är jag ännu tröttare...

Ne nu ska jag träna till mina prov som jag ska ha i morgon.. hoppas dom går bra.. så jag säger lycka till.. till mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela