Nuuet

Himmeln hade beslutsångest idag...

Publicerad 2011-03-25 20:39:54 i Mitt Liv,

Idag tror jag att de har varit alla sårters väder... det började med på morgonen att solen sken och de blåste lite.. hoppades att de skulle vara så hela dan men nej så blev de inte... när väntade på engelskan i skolan såg se ut som de kom ner lite regn.. men bara lite så de va OK..

Men sen när man skulle gå till maten var solen borta och de blåste mycket mera.. efter ca 20 min började de först snöa lite lätt för de kom lite på engelskan också.. men på svenskan haglade de å såg ut som värsta snöstormen men de va över på ca 10 min.. så det värkar som att himmelen har haft lite beslutsångest i dag om vilket väder de skulle vara så den beslutade sig för att ta en liten blandning av allt..




P.s Skriver inget i morgon för då ska jag iväg på Västerås dagen där det kommer att vara ca 1000 konfirmander och assistenter.. så skriver dom de på söndag.. Ha en trevlig helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela