Nuuet

Hur kan hon tro att man ska komma ihåg allt?

Publicerad 2011-03-02 20:30:54 i Mitt Liv,

Ja idag pratade ju jag och min syster med soc....jag vill bara ha ett slut på de här nu.. för jag orkar inte prata med dom hela tiden.. för man måste säga om allt hela tiden för att dom ska förstå de rätt... men bara att dom ska förstå en är inte lätt...

Man måste akta sig för vad man säger så dom inte misstolkar för de ha jag varit med om flera gånger att dom har gjort så man ska alltid kräva att man ska läsa igenom de dom skriver sen för man kan hitta många fel....Sen ska man kommma ihåg allt också som har hänt under alla åren eftrsom de är nya man måste förklara de för heöa tiden....

Hoppas bara att de va sista mötet med dom nu...


Ska till farmor och farfar i mogon så få se hur de slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela