Nuuet

Inte lika ont i dag...men svårt att gå...

Publicerad 2011-03-10 20:38:37 i Mitt Liv,

Ja.. nu kommer smärtan.... jag märkte de igår när jag gick och la mig att det kändes i kroppen.... så nu kan jag knappt gå upp för trappa.. och de gör ont när jag ska sätta mig ner... varför skulle det just finnas en vägg där... så få se om jag är hemma i morgon eller hur gör.. men de kan vara en fördel att kunna gå i trappor om man ska till skolan eftersom de finns en hel del där...

Men har kollar på en heldel filmer i dag och de var kärleksfilmer så jag har suttit och gråtit typ hela dan för jag kollade på film XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela