Nuuet

Jag fick en Tandborste xD

Publicerad 2011-03-23 20:45:34 i Mitt Liv,

Jag bestämde mig för att vara hemma idag också.. det kändes som att min kropp behövde vila lite till innan jag går till skolan.. eftersom jag har rätt ont på högrasidan av kroppen för de va ingen mjuk landning jag gjorde när jag svimmade...

Sen när mamma slutade jobbet körde hon mig till tandläkaren för att jag skulle på kontroll... jag tycket inte om att gå till tandläkaren men efter den här gången är de ok.. för jag var in och ut på ca 10 min... snabbaste besöket jag har varit med om...

Sen tycke hon att jag var så snäll så jag fick en tandborste.. de va ett tag sedan man fick de för man har blivit för gammal.. men nepp i dag fick jag en rosa.. så jag ska snart börja använda den.. 

I morogn ska jag till skolan.. men de blir en kort dag för har bara två lektioner sen sita lektionen saka vi gå och intervjua en förening och så ska vi passa på att ta en fika jag och mina kompisar..

..skriver mer i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela