Nuuet

Skola igen...

Publicerad 2011-03-14 18:21:15 i Mitt Liv,

Varför ska helgen gå så himla fort....Man är redan inne på andra veckan efter lovet.. känns som det var evigheter sedan man hade lov....

Dagen i dag har varit lite udda.. De började med att jag höll på att försova mig i morse... men som tur va så fick jag sjus till skolan i sista sekund...för jag trodde att jag skulle missa bussen men när jag väl hann så fick jag åka med några så jag sprang i onödan till bussen...men men..

Sen hade jag ca 4 h hål i dag... gjorde inte så mycket då... men det var skönt att bara vara... sen på matten var de jätte roligt för min matte lärare skulle förklara men de gick inte så bra för han utan de blev bara fel.. men de var roligt att höra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela