Nuuet

Snacka om DÅLIGT minne jag har xD

Publicerad 2011-03-16 19:42:14 i Mitt Liv,

I går i när jag gick i elevhallen i skolan så hörde jag en bra låt som spelades på MTV.. (vi har en tv som visar MTV om dagarna).. så jag gick ju och nynnade på den hela dagen för de va en bra låt.. för jag tänkte att sen när jag kom hem att jag kunde lägga till den på Spotify.. men vad gör jag, jo jag glömmer helt hur låten går och kommer inte på vad den heter när jag kommer hem...

I dag lyckades jag gå när den spelades igen.. Yes tänkte jag nu kommer jag ihåg den i dag.. Så kan jag söka på den direkt när jag kommer hem... Men vad gör jag.. Jo jag glömmer den IGEN...hur lyckas jag.. jag vet att de va ett W med i refrängen men inge mer... xD.. men sen när jag satt vid maten och pratade med min syster så kom den tbx xD så fort som f*n skrev jag ner den på papper... Men sen hittade jag inte den på Spotify...åååå... men tillslut hittade jag den med hjälp av min goda vän Google...


Låten är: Animal med Neon Trees...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela