Nuuet

Städat som en Galning idag...

Publicerad 2011-03-01 17:06:40 i Mitt Liv,

Nu har jag städat mitt rum.. och då menar jag städat... mormor kom upp och hjälpte till så nu har vi torkat överallt så nu lukter de gått överallt jag kanske kan tända ett doft ljus så ber det ännu fräsare doft.... 

Så jag städade till maten sen åkte jag och simmade med en kompis... hon simmade inte lika mycket som mig men de va ok för henne att jag simmade före.. så jag simmade 1 000m på ca 20min  å då tog jag de lugnt så de är jag stolt över..och det kändes skönt att simma idag..

Sen när jag kom hem fixade jag lite sen fick vi besök utav en gammal vän till oss och de är alltig roligt att träffa henne..

I morgon kommer Soc så då blir det nog en del att skriva om.. sen ska jag till sjukgymnasten för att kolla min rygg och fötter så hoppas att dom kan hjälpa mig eftersom jag kan få så ont i ryggen...

Så hoppas att de går bra med ryggen och att Soc förstår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela