Nuuet

Väggar och Dörrar har börjat attackerat mig..

Publicerad 2011-03-22 19:48:38 i Mitt Liv,

Ja jag lyckades igår också... Fast då blev det en dörr..

Vi hade haft ett kost prov på gympan så vi slutade tidigare så de var ingen ide att gå tbx till skolan utan blev att stå och vänta på att matsalen skulle öppna.. när vi stod i kön så kände jag hur jag plötsligt började må lilla.. så jag gick till toaletten och drack lite vatten men när jag ställde mig igen så började jag bli kallsvettig så jag gick ut den här gången för att få lite frisk luft..

Men när jag kom ut började ALLT snurra och det bliv tunnelsyn plus att det blev som myrornaskrig... så jag lyckades gå in igen och ropa på mina kompisar men efter de mins jag inte så mycket... min kompis sa att jag gick in i väggen två gången och sen ramlade jag rakt in i glasdörren och ner på golvet med huvudet före.. mina kompisar sprang fram till mig men jag låg på golvet och skakade med bakåtrullande ögon så dom fick skaka liv i mig för att jag skulle vakna...

Sen spydde jag en gång när jag satt på golvet.. alla måste ha trott att jag var helt knäpp men jag kunde göra något åt de.. sen tog de ca 1 h innan ambulansen kom... sen var det bara att åka till akuten och dr var de en massa krångel.. först kom jag till fel avdelning så dom fick flytta mig å en massa annat... blir för mycket om jag ska skriva ner allt..

Men jag ramlade vid ca 10.30 och jag var ute från Västerås lasarettet  kl 16.40.. så i dag har jag ont i nacke och arm så jag hoppas att det blir bättre snart..

En Stor Kram och Tack till alla mina kompisar och var där och hjälpte mig när jag ramlade...

NI FINNS ALLTID I MITT HJÄRTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela