Nuuet

Västeråsdagen xD

Publicerad 2011-03-30 16:31:08 i Mitt Liv,

Förlåt att de kommer lite sen om hur dagen blev men de va så att i söndags mådde jag inte så bra sen har jag inte hunnit men nu skriver jag....


Ja de började men att man åkte buss till Västerås.. alla skulle samlas i kyrkan och vi va ca 1 200 som var där så kyrkan var full om man säger så... sen gick vi ner till Arons kongresscenter med trummor som spelade marsch när vi gick.. sen när vi kom in skulle alla hänga av sig sina jackor vilket blev lite fullt men de gick bra.. Sen va de samling i stora salen där de va lite info sen en gubbe som stod och sjöng och pratade om klimat.. man trodde att de skulle vara tråkigt men de blev rätt underhållande....

Sen ficka alla gå ut och röra på sig för vi skulle göra lyktor som vi skulle tända på Eauth Hour 2011...Sen efter alla var klara med de kom de som alla längtade efter Puss och Snusk eller Ung utan Pung som de heter... För er som inte vet va de är så kan man förklara de som att det är fem personer som sjunger spelar teater och strippar på scen... vilken man skrattar till så man få ont i magen..

Sen blev de tacobuffé och efter de började timmen utan el.. Vilket vi också var med på.. så alla satt vid sina bord och hade lyktorna tända medans en gubbe stod och berättade spökhistorier dom va inge läskiga men de va skönt att bara sitta... sen började discot.. 1 200 på ett disco var ganska trångt men roligt.. Sen var de bara att åka hem så man var väl hämma ca 01.00

En dag/natt jag aldrig glömmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela