Nuuet

Vill Ha Sommar!!

Publicerad 2011-03-22 20:13:13 i Mitt Liv,

Eftersom det inte finns så mycket jag kan göra nu när jag har ont så satt jag och kollade lite på H&M hemsida och såg att dom hade fått jätte många söta klänningar till sommaren...

Jag har inte varit den människan som har haft så mycket klänning.. De är nu på sista tiden som jag har börjat.. Så nu vill jag bara hitta ett tillfälle som passar och åka till Västerås för att kanske kolla om de är någon snygg klänning som passar...

För jag tycker att det är roligare att gå i affären än att beställa på nätet.. för man inte se helt hur dom ser ut för en när man provar dom på sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela