Nuuet

100 oj de visste jag inte!

Publicerad 2011-05-11 20:33:50 i Mitt Liv,

Eftersom jag inte har hunnit skriva så mycket på senaste tiden så trodde jag att de skulle ta ett tag innan jag kom upp i 100 inlägg men tydligen har jag gjort de nu..

Jag vet att bloggen inte ser så rolig ut nu men jag lovar att den nya headern kommer snart.

 

Sen ska jag försöka skriva mera men de är ju så varmt och skönt ute så man vill bara njuta av värmen. sen nu på senaste tiden har jag börjat vara mera med kompisar på kvällarna så jag sitter inte så ofta vid daton nu...

I helgen är de konfirmation så jag hinner nog inte skriva så mycket då men skriver så fort jag kan...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela