Nuuet

4 år idag =)

Publicerad 2011-05-04 16:53:57 i Kompisar,

Idag är det fyra år sedan jag och min kompis delade bästishjärta.... när man säger de ordet (bästishjärta) känner man sig väldigt liten.. men de va ju några år sedan...

 

Jag kommer ihåg den dagen väldigt väl.. för vi åkte upp på stan för att köpa halsbanden på smyckes affären sen efter att vi hade gjorde de så satte vi oss och fikade på fiket..

 

Jag tog ett wienerbröd och hon tog en bulle och om jag mins rätt så var hennes mamma med en stund också...

 

Men under alla dom här åren har vi varit kompisar.. det är klart att vi har bråkat någon enstaka gånge men vi har alltid lyckats lösa de…

 

Du kommer alltid att finnas i mitt Hjärta...


Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-05-04 18:08:33

Älskar dig bästavän!!♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela