Nuuet

Bio ikväll...

Publicerad 2011-05-19 16:16:55 i Mitt Liv,

Blir inte så mycket skriva nu på några dagar för i morgon kommer en kompis hem till mig för hon ska sova här.. för på lördag sak vi typ vara i skolan men ändå inte.. Det är alla barnens dag och då ska vi ettor vara med och hjälpa till... blir nog en bra dag men vi ska vara ute så hoppas vädret blir fint...

 

Så på lördag hinner jag nog inte skriva så mycket.. men skriver när jag kan...

 

Ikväll ska jag och mamma gå på bio... de var premiär igår och de var första gången på ca 17 år som min lilla stad hade en bio så tidigt annars kan de ta några veckor innan dom kommer..

 

Igår hade vi mycket att göra så vi går i dag... hoppas att den är lika bra som dom andra..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela