Nuuet

Hummmm går inte så bra för bloggen....

Publicerad 2011-05-24 16:46:15 i Åsikter och Tipps,

Jag får inte så många läsare på bloggen så nu tänkte jag fråga er som läser om ni har något tipps på vad jag kanske ska göra...Jag skulle bli väldigt glad om ni kunde hjälpa mig med det.. för nu när jag väl skriver så skulle det vara roligt om man får frågor och flera läsare..
Frågor:
Ska jag skriva om någon annat? I såna fall vad?
Vad skulle du vill läsa i en blogg?
Bloggen nu?
Något du tycker att jag ska tänka på när jag skriver?
Eller något i bloggen som du skulle vilja ta bort eller lägga till?
Tack för din hjälp och Hoppas att du vill vara med och hjälpa mig att förbättra min blogg...

Kommentarer

Postat av: Elinor

Publicerad 2011-05-24 20:22:33

Jag tycker du ska fortsätta skriva om allt du gör =), alltså skriva ur ditt liv och så :) Keep going!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-25 17:15:57

mer bilder på dig dina vänner osv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela