Nuuet

I`m in LOVE

Publicerad 2011-05-01 20:40:37 i Mitt Liv,

Ett tag  sedan jag skrev men de har varit så mycket i veckorna och sen har jag kommit på så sent att jag ska skria så de hinner inte bli så mycket.. men nu ska jag skriva..

 

Uppdatering i vad som händer i mitt liv..

 

Pappa: Samma gamla vanliga... han är helt dum i huvudet och jag fattar inte vad han håller på med för det blir bara värre hela tiden... sen har jag svårt att prata med han för jag blir bara arg...

 

Skolan: Mycket som händer... många uppgifter att göra så hinner inte med så mycket mera... ska snart ha Nationella också...

 

Kärleken: Ja de är väl de som har blivit den stora förändringen.. för just nu har jag en kille...en dröm jag har haft väldigt länge men aldrig trott att den skulle bli sann men från och med Tisdag 26/4 kommer att jag/vi att räkna dagarna och veckorna vi har varit tillsammans... vi har varit vänner i några år tidigare men det har varit en hel del upp och ner mellan oss men nu har dom löst sig och det slutade ju bra..

 

Det här får räcka för den här gången skriver så fort jag kan annars får ni nöja er med bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela