Nuuet

Spelning snart

Publicerad 2011-05-03 16:49:44 i Mitt Liv,

Ska snart iväg och spela men jag hinner skriva lite innan ♥ kommer en stund innan... förra veckan fick vi 14 nya låtar som vi ska spela på en konster snart... så de blir väl att öva som ganingar på dom i dag men kåren... sen ska jag snart igen ha en till konsert... F*n vad det ska vara mycket nu innan sommarlovet.. kan inte lärarna göra så att de blir minde nu inte mera att göra... men som det ser ut i min klass så är det många som har saker kvar att lämna in... för på min linje ha vi inte så mycket prov utan vi ska göra uppsatser om allt... en fördel men inte så bra när man har mins tre st olika att skriva... nee nu får jag hoppas att ♥ kommer snart så vi hinnes ses en stund innan jag ska åka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela