Nuuet

Var och badade Igår

Publicerad 2011-05-06 14:58:41 i Kompisar,

Hann inte skriva något i går.. men jag skulle göra de men precis när jag skulle det så kom ♥ och då ville jag vara social med honom..

 

E och jag bestämde oss för att gå och bada efter skolan igår och hon lyckades få mig att ha bikini.. för jag är den som tycker om att simma i baddräkt istället för bikinin som bara åker  ner..

Sen kan man inte göra alla konster under vattnet med bikini.. 

 

Å igår var det typ första gången hon såg min i bikini.. för jag har inte varit så bekväm med att visa mig i bikini men nu börjar jag bli de.. annars brukar jag bara ha den hemma eller med folk jag känner... så de var ett ganska stort steg för mig..

Nepp de här får räcka för den här gången..skriver kanske sen igen i dag annars blir det senare i helgen..

 

Ha en trevlig helg...


Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2011-05-06 17:39:35

haha ja det blir kul det ;)

Postat av: anneli

Publicerad 2011-05-16 21:04:51

det är superbra att våga sig komma framåt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela