Nuuet

Vart är din pappa?

Publicerad 2011-05-18 18:22:34 i Mamma/Pappa,

Ja nu var det ett tag sedan jag sa hur det gick med mig och min pappa... jag har inte haft så mycket kontakt med han på senaste tiden... senast jag såg honom var på påsklovet..

 

Eftersom jag inte riktigt vet vart han bor när han jobbar så känns de lite udda.. för när folk frågar vart han är för dom ser han inte så mycket här hemma nu så vet jag inte vad jag ska svara eftersom inte ens jag vet riktigt... när vi träffade han sist fick vi våran julklapp från 2009 men de va typ inget eller jo bara att jag och min syster skulle få en upplevelse med honom...

Men de kommer ju inte gå så bra eftersom han inte vill prata med mig... men så sa jag att jag behöver pengar till körkort och min syster till ridväst.. men han ville inte prata mera med mig och blev arg när jag sa att vi behövde pengar till de...

 

Juste glömde ju att jag och min syster bara är värda ca 2 500 var enligt honom... för förut ville han att mamma skulle betala 5 000 för varje gång jag och min syster inte träffade honom... helt sjukt... 

 

Men ska försöka berätta lite mera sen om vad de är som händer.. hoppas bara att de tar slut snart...

 

De är ju snart 5 år sedan som gick isär och de har inte varit en lugn månad sedan dess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela