Nuuet

Blandat...

Publicerad 2011-11-04 18:15:02 i Mitt Liv,

Okej i torsdags var vi och klippte oss.. blev samma som förra gången så nu är hårt kort igen.. Tycker om den här frisyren men kanske ska göra något nytt nästa gång..

Igår bjöd mormor oss på mat å de finns ju inge godare än den.

Sen var mina kusiner där så man hade underhållning.. min näst minsta kusin frågade om han fick följa med oss hem och sova över, de fick han å han ska alltid sova i mitt rum vet inte varför men jag fick sova för annars brukar han väcka en mitt i natten genom att han bara ställer sig och glor på en..

F'n vad rädd man blir när man vaknar av att de känns obehagligt och då är de för att han står över en...

Dagen i dag spenderade vi med att gå och bowla.. tycker de är roligt men jag får så ont i tummen men men... får se om de händer något roligt i helgen men de skriver jag om sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela