Nuuet

Dear John!

Publicerad 2011-11-10 19:51:54 i Böcker/Filmer,

Okej de här är en film jag tycker att du ska se.. Såg den med mamma för några dagar sedan och är glad nu över att vi köpte den så jag kan kolla på den flera gånger...
Jag satt nästan hala filmen med gråten i halsen.. å jag är inte den som brukar gråta under filmer men nu gjorde jag det och de var inget som kunde hindra mig..
Handling: Den handlar om en soldat som är hemma under två veckor och blir kär i en högskolestudent. De beslutar att fortfarande hålla kontakten medans han är borta för att inte förlora kontakten med varandra.. De är film med många känslor.. och kärlek när den är som tuffast
Jag ger den betyg 10/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela