Nuuet

Hur tänker han nu???

Publicerad 2011-11-13 18:25:40 i Mamma/Pappa,

Snacka om att vara respekt lös mot sina barn…  i fredags fick vi ett sms av våran mormor där det stod att hon hade hört ett rykte om att min pappa skulle gifta sig.. Han har inte sagt något till verken mig eller min syster… Så lördags sickade jag ett sms och frågade om de var sant och de var det…. han har gift sig utan att säga något till sina barn… hur självisk får man vara… och om han tror att jag och min syster kommer tycke om han och hans nya så blir det bara sämre.. Fattar inte vad han håller på med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nuuet

Jag är en helt "vanlig" tjej. Vanlig? Hur är man då? Nee men kommer att skriva om mina dagar, hur det går i skolan, kompisar, lite om familjen och mycket annat

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela